niedziela, 17 grudnia 2017
aktualności|galerie | napisali o nas|kontakt|przydatne linki
 

Ogłoszenia i aktualności

Badanie poziomu zadowolenia Klientów PGK
[2017-10-19]

            Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. informuje, że w drugim kwartale 2017r. przeprowadzona została anonimowa ankieta mająca na celu zbadanie poziomu zadowolenia naszych Klientów.

Ankieta skierowana była do podmiotów gospodarczych i składała się z ośmiu pytań za pomocą których Klienci mogli ocenić m. in. poziom świadczonych usług jak i wyrazić opinię na temat działania Spółki.

Ponieważ było to pierwsze tego typu badanie chcielibyśmy podzielić się z Państwem otrzymanymi wynikami, które przedstawiamy poniżej:

Pytanie Nr 1: Jak oceniają Państwo obsługę klienta?

 

 

Pytanie Nr 2: Jak oceniają Państwo proces realizacji usług komunalnych?

 

Pytanie Nr 3: Czy zdarzyło się Państwu reklamować jakość świadczonych usług?

 

 

            Wśród przyczyn reklamacji wymieniono: nieterminowość wykonania usługi, błędnie wystawione faktury, pomyłki na Kartach Przekazania Odpadu, nadgorliwość pracowników, błędnie podpisane Karty Przekazania Odpadu, rozbieżność pomiędzy zapisami umowy a wykonaniem usługi.

 

Pytanie Nr 4: Jak oceniają Państwo wizerunek naszej firmy na tle innych firm o podobnej działalności?

 

 

Pytanie Nr 5: Jak oceniają Państwo formę, jakość i dostęp do informacji dotyczącej oferowanych usług na stronie www?

 

Pytanie Nr 6: Czy są Państwo zadowoleni ze współpracy z naszą firmą?

 

Na powyższe pytanie wszyscy klienci, którzy wzięli czynny udział w ankiecie odpowiada twierdząco (100 % głosów na TAK).

 

Pytanie Nr 7: Czy poleciliby Państwo naszą firmę?

 

Wszystkie uzyskane odpowiedzi na powyższe pytanie są pozytywne. 100%  firm poleciłoby współpracę z naszą firmą.

Pytanie Nr 8: Jakich zmian oczekiwaliby Państwo od naszej firmy, aby lepiej zaspokajała Państwa potrzeby?

            Wśród uwag i sugestii przekazanych przez Klientów znalazły się:

- poprawa estetyki wykonywanych usług,

- czytelniejsze grafiki wywozu,

- obniżenie cen za usługi,

- wpisywanie prawidłowej nazwy instytucji w Karcie Przekazania Odpadu szybsza realizacja zleceń,

- zakup bardziej nowoczesnego sprzętu,

- wzbogacenie oferty sprzedawanych pojemników,

- bardziej przyjazna obsługa Klienta,

- poprawa kultury językowej pracowników świadczących usługę wywozu,

- zwiększenie częstotliwości wywozu w miejscowościach wiejskich,

- postawienie zbiorczych koszy na odpady segregowane w miejscowościach wiejskich.

 

Ankieta dostępna jest na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zachęcamy do jej wypełnienia, gdyż to Państwa opinie są dla nas najlepszym źródłem informacji w ciągłym doskonaleniu świadczonych usług komunalnych.

Wypełnioną ankietę prosimy przesłać lub dostarczyć do siedziby naszej Spółki:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

ul. Szczecińska 112

76-200 Słupsk

 materiały do pobrania:

1.ankieta.pdf pobierz (ikona) pobierz

« powrót 

spacer
Infrastruktura i Środowisko Mechaniczno-biologiczne przetwarzanie odpadów
Słupsk
Porządne Pomorze
Korzystaj z usług najlepszych !

Jeśli budujesz, remontujesz czy inwestujesz – skorzystaj z najlepszych usług czyli usług Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Słupsku!
ZAPRASZAMY!

Korzystaj z usług najlepszych !
liczba odwiedzin: 2903616
© infocity

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Słupsku
76-200 Słupsk, ul. Szczecińska 112, centrala 59 843-40-22, 59 843-40-23, 59 843-40-93 fax 59 841-71-49
Wywóz odpadów 59 843-23-05, 59 843-40-22 w. 245, 246, Biuro Obsługi Klienta 59 843-40-22 w. 268, 247, 248, 253, 254, 279
e-mail: sekretariat@pgkslupsk.pl